  • Data: 2004-08-11 10:20:20
    Temat: Re: VW karta platnicza
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Seba_Fan wrote:
    > Wyjasnie chodzilo o karte platnicza (debetowa), a nie o karte kredytowa. Bo
    > tak naprawde jest przejebane jak ukradna karte platnicza i pojda zlodzeje na
    > zakupy do supermarketu.

    nosisz przy sobie karte do jakiegos subkonta w Inteligo, i tel z karta
    PlusInteligo(pewnie inne sieci tez maja cos podobnego) i przed zakupem
    robisz przelewik z konta glownego na to do ktorego masz karte.

    To tak na predce wymyslony sposobik, jezeli az tak boisz sie ze ukradna
    ci karte, na to ze bedzie wymagane wklepywanie PINa nie masz co liczyc
    jezeli do tej pory go nie wklepywales nigdzie.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie