    From: vpw <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW mnie nie chce?
    Date: Wed, 17 Mar 2004 09:35:03 +0100
    Sender: w...@f...onet.pl@62.29.138.51

    On Wed, 17 Mar 2004 00:17:44 +0100, gaunt wrote:

    > Witam!
    > Po raz pierwszy na grupie :-)
    >
    > przez internet. Po kilku dniach ktoś z banku próbował się do mnie
    > dodzwonić, jednak nie udało mu się i od tamtej pory nikt nie próbował się
    > ze mną skontaktować. Czyżby nikomu w VW nie zależało na pozyskaniu nowego

    A dla mnie to oczywiste. Ja mialem sytuacje taka jak ty. Zlozylem wniosek a
    potem nie odbieralem telefonow bo bylem zajety. Zadzwonilem na infolinie:
    operator bardzo uprzejmie poinformowal mnie, ze byly proby kontaktu i jesli
    wciaz jestem zainteresowany to moga natychmiast wyslac pakiet.

    Co w tym dziwnego. Zlozyles wniosek i nie odbierales telefonow wiec uznali,
    ze zrezygnowales.

    Badz pewny, ze bank cie chce, ale pod warunkiem, ze przynajmiej odbierzesz
    telefon i powiesz TAK. A swoja droga to dlaczego nie wyslales jeszcze
    wydrukowanego formularza zamist czekac na kontakt od nich? Wygodnictwo?

    vpw