  • 1. Data: 2004-03-16 23:17:44
    Temat: VW mnie nie chce?
    Od: gaunt <g...@g...pl>

    Witam!
    Po raz pierwszy na grupie :-)

    Chciałbym napisać parę słów o VW Bank. O ile dobrze pamiętam, to około
    dwóch miesięcy temu, może trochę później, złożyłem wniosek o otwarcie konta
    przez internet. Po kilku dniach ktoś z banku próbował się do mnie
    dodzwonić, jednak nie udało mu się i od tamtej pory nikt nie próbował się
    ze mną skontaktować. Czyżby nikomu w VW nie zależało na pozyskaniu nowego
    klienta, a może po prostu wyszli z założenia, że student biedny jest :-) Na
    razie dałem sobie spokój, ale może ktoś wie jak wygląda ta cała procedura?
    Byłbym wdzięczny za info, bo nie wiem, czy mam znowu wypełniać wniosek
    przez internet.

    --
    Pozdrawiam,
    Gaunt

    "Przyczyną naszych nieszczęść jest nasz własny umysł,
    który został niewłaściwie zaprogramowany"

  • 2. Data: 2004-03-16 23:56:34
    Temat: Re: VW mnie nie chce?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    gaunt <g...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    > Po raz pierwszy na grupie :-)

    Kłaniam :)

> [...]
    > konta przez internet. Po kilku dniach ktoś z banku próbował się do
    > mnie dodzwonić, jednak nie udało mu się i od tamtej pory nikt nie

    15 lutego to pamiętna data - mBank wprowadził opłaty za przelewy. W tamtym
    okresie zaczęła się masowa migracja klientów do VW.
    VW przestał się wyrabiać, zaczął ciąć koszty na kurierze, podawał komunikaty
    z przeprosinami za długie terminy i mylił koperty z przesyłkami dla swoich
    klientów.

    A Ty się dziwisz, że komuś ten obowiązek kontaktu z Tobą się zapodział? :)

    > Czyżby nikomu w VW nie zależało na
    > pozyskaniu nowego klienta, a może po prostu wyszli z założenia, że
    > student biedny jest :-)

    To po co odpowiadałeś na pytania o zatrudnienie? :P
    Poważnie - AFAIK nie weryfikują tego.

    > Na razie dałem sobie spokój, ale może ktoś
    > wie jak wygląda ta cała procedura? Byłbym wdzięczny za info, bo nie
    > wiem, czy mam znowu wypełniać wniosek przez internet.

    Najpierw spróbuj zadzwonić :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-03-17 08:35:03
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004 00:17:44 +0100, gaunt wrote:

> [...]
    > ze mną skontaktować. Czyżby nikomu w VW nie zależało na pozyskaniu nowego

    A dla mnie to oczywiste. Ja mialem sytuacje taka jak ty. Zlozylem wniosek a
    potem nie odbieralem telefonow bo bylem zajety. Zadzwonilem na infolinie:
    operator bardzo uprzejmie poinformowal mnie, ze byly proby kontaktu i jesli
    wciaz jestem zainteresowany to moga natychmiast wyslac pakiet.

    Co w tym dziwnego. Zlozyles wniosek i nie odbierales telefonow wiec uznali,
    ze zrezygnowales.

    Badz pewny, ze bank cie chce, ale pod warunkiem, ze przynajmiej odbierzesz
    telefon i powiesz TAK. A swoja droga to dlaczego nie wyslales jeszcze
    wydrukowanego formularza zamist czekac na kontakt od nich? Wygodnictwo?

    vpw

  • 4. Data: 2004-03-21 13:40:22
    Od: m...@p...gazeta.pl

> [...]
    > telefon i powiesz TAK. A swoja droga to dlaczego nie wyslales jeszcze
    > wydrukowanego formularza zamist czekac na kontakt od nich? Wygodnictwo?

    Macie problemy, ja zaznaczyłem że na koma mają dzwonić i już, na wszelki
    wypadek podałem domowy...
    Komórkę zawsze się ma włączoną a jak sie wyładuje połączą się z pocztą..:-)