  • Data: 2023-05-10 17:39:36
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 10 maja 2023 o 17:24:21 UTC+2 Robert Wicik napisał(a):
    > No i ja dzisiaj podpisałem kwity na poczcie. Jednocześnie do skrzynki dostałem
    potwierdzenie zawarcia umowy. Numer klienta, jak poprzednio. Ale kanał komunikacji
    przez www jeszcze niedostępny, choć hasło do logowania przyszło na telefon :)

    Jak to "podpisałeś kwity na poczcie"? Nowa ciekawostka, może być pomocna.
    I do jakiej "skrzynki" "jednocześnie" "dostałeś potwierdzenie zawarcia umowy"?
    Oddawczej czy mailowej?
    A kartę już masz?
    Z WWW to nie jest łatwe, mi też pierwsze hasło nie zadziałało.
    Na infolinii można dostać drugie, ale najpierw trzeba ustawić hasło do infolinii.