eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW roznicaRe: VW roznica
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW roznica
    Date: Sat, 13 Dec 2003 16:53:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <brfckp$l7n$1@news.onet.pl>
    References: <brarh9$gra$1@inews.gazeta.pl> <brasrp$7u$1@news.onet.pl>
    <brc0hs$r4l$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <brc1pd$8cl$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <brc2do$b9p$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <brc2n7$m41$1@helios.nd.e-wro.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1071330777 21751 80.51.5.132 (13 Dec 2003 15:52:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Dec 2003 15:52:57 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273489
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj61g.156.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > (coś chyba ala Miś i scena wręcznia paszportów). Skoro jest to bank
    > internetowy, to oczekuję, że na stronie internetowej znajdę wszelkie
    > niezbędne i w końcu podstawowe info dotyczące prowadzenia konta. I nie
    > uważam swoich wymagań za wygórowane.

    No to skoro mówimy o VWBD i jego wadach, to jest ich wiele. Dlatego używam
    go jako skarbonki i nic więcej. Zanim będę mógł powiedzieć - porządny bank,
    będzie musiało dużo czasu upłynąc i wiele się zmienić...

    Najważniejsze - informacje i ich czytelność jest powalająco niska. Niestety
    obsługa - włączając zakładanie konta i jego późniejszą obsługę - jest
    wybitnie nieintuicyjna. Ba, brakuje informacji w materiałach porzekazywanych
    przez bank.

    Jeśli dodać do tego tandenty system IVR, zatkane call-center, nieczytelne
    wyciągi, wybitną offileowość, bezsensowne procedury, niekompetencję
    niektórych pracowników, to już mamy prawie pełny obraz. A na dodatek obsługa
    lubi olewać maile, z _konkretnymi_ uwagami, czy to wysłane zwykłą pocztą
    elektryczną, czy wewnętrzną pocztą elektryczną. Albo mówi, tak poprawimy. I
    nie zmienia się NIC...

    Oferta - bardzo dobra. Wykonanie - niestety tandetne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1