-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: VW roznica
Date: Sat, 13 Dec 2003 16:53:02 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 31
Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
Message-ID: <brfckp$l7n$1@news.onet.pl>
References: <brarh9$gra$1@inews.gazeta.pl> <brasrp$7u$1@news.onet.pl>
<brc0hs$r4l$1@news.onet.pl>
<s...@1...acn.waw.pl>
<brc1pd$8cl$1@news.onet.pl>
<s...@1...acn.waw.pl>
<brc2do$b9p$1@news.onet.pl>
<s...@1...acn.waw.pl>
<brc2n7$m41$1@helios.nd.e-wro.pl>
<s...@1...acn.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1071330777 21751 80.51.5.132 (13 Dec 2003 15:52:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 13 Dec 2003 15:52:57 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273489
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbtj61g.156.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> (coś chyba ala Miś i scena wręcznia paszportów). Skoro jest to bank
> internetowy, to oczekuję, że na stronie internetowej znajdę wszelkie
> niezbędne i w końcu podstawowe info dotyczące prowadzenia konta. I nie
> uważam swoich wymagań za wygórowane.
No to skoro mówimy o VWBD i jego wadach, to jest ich wiele. Dlatego używam
go jako skarbonki i nic więcej. Zanim będę mógł powiedzieć - porządny bank,
będzie musiało dużo czasu upłynąc i wiele się zmienić...
Najważniejsze - informacje i ich czytelność jest powalająco niska. Niestety
obsługa - włączając zakładanie konta i jego późniejszą obsługę - jest
wybitnie nieintuicyjna. Ba, brakuje informacji w materiałach porzekazywanych
przez bank.
Jeśli dodać do tego tandenty system IVR, zatkane call-center, nieczytelne
wyciągi, wybitną offileowość, bezsensowne procedury, niekompetencję
niektórych pracowników, to już mamy prawie pełny obraz. A na dodatek obsługa
lubi olewać maile, z _konkretnymi_ uwagami, czy to wysłane zwykłą pocztą
elektryczną, czy wewnętrzną pocztą elektryczną. Albo mówi, tak poprawimy. I
nie zmienia się NIC...
Oferta - bardzo dobra. Wykonanie - niestety tandetne...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...