-
Data: 2004-05-06 07:03:21
Temat: Re: VW rzondzi !
Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Myslalem ze tylko ja taki małodomyślny jestem, ale widze ze na VW nie ma
mocnych;)
Aż dwa razy musiałem resetować hasło na VW linii, po czym ktoś mądry mi
powiedział ze trzeba wpisac haslo i wskazanie tokena. No a o podawaniu
numeru konta w serwisie telefonicznym nie wspomnę:/
Chcialo by sie rzec: 'VW Bank - nie dla idiotów' :P
Pozdro,
Damian
Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> napisał(a):
> Witajcie,
>
>
> http://inne.nawara.info/vw1.jpg
> http://inne.nawara.info/vw2.jpg
>
>
> Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
> za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!
>
> I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)
>
> Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
> nazywajmy hasła PINem !
>
>
> Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
> używanej w VW.
>
> Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
> drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
> wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].
>
> Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
> prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
> idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)
>
> Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
> numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
> to mało intuicyjne ?
>
>
> Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
> konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
> się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
> operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
> już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
> Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
> których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
> zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
> zlecenia operacji'.
>
>
> Zresztą... po co ja o tym piszę...
>
>
> Pozdrawiam,
> WN
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.04 13:43 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?