eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW rzondzi !Re: VW rzondzi !
  • Data: 2004-05-06 07:03:21
    Temat: Re: VW rzondzi !
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Myslalem ze tylko ja taki małodomyślny jestem, ale widze ze na VW nie ma
    mocnych;)
    Aż dwa razy musiałem resetować hasło na VW linii, po czym ktoś mądry mi
    powiedział ze trzeba wpisac haslo i wskazanie tokena. No a o podawaniu
    numeru konta w serwisie telefonicznym nie wspomnę:/

    Chcialo by sie rzec: 'VW Bank - nie dla idiotów' :P
    Pozdro,
    Damian


    Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    >
    > http://inne.nawara.info/vw1.jpg
    > http://inne.nawara.info/vw2.jpg
    >
    >
    > Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
    > za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!
    >
    > I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)
    >
    > Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
    > nazywajmy hasła PINem !
    >
    >
    > Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
    > używanej w VW.
    >
    > Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
    > drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
    > wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].
    >
    > Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
    > prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
    > idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)
    >
    > Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
    > numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
    > to mało intuicyjne ?
    >
    >
    > Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
    > konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
    > się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
    > operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
    > już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
    > Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
    > których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
    > zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
    > zlecenia operacji'.
    >
    >
    > Zresztą... po co ja o tym piszę...
    >
    >
    > Pozdrawiam,
    > WN


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.05.04 13:43 Q

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1