-
Data: 2004-05-06 07:03:21
Temat: Re: VW rzondzi !
Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Myslalem ze tylko ja taki małodomyślny jestem, ale widze ze na VW nie ma
mocnych;)
Aż dwa razy musiałem resetować hasło na VW linii, po czym ktoś mądry mi
powiedział ze trzeba wpisac haslo i wskazanie tokena. No a o podawaniu
numeru konta w serwisie telefonicznym nie wspomnę:/
Chcialo by sie rzec: 'VW Bank - nie dla idiotów' :P
Pozdro,
Damian
Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> napisał(a):
> Witajcie,
>
>
> http://inne.nawara.info/vw1.jpg
> http://inne.nawara.info/vw2.jpg
>
>
> Prawie rok regularnego zgłaszania powyższych błędów do VWBD to stanowczo
> za mało dla tego banku, aby dokładnie opisane błędy poprawić. Gratuluję!
>
> I niech mi ktoś nie powie, że Volkswagenbank direct nie rzondzi :-)
>
> Już pomijam kwestie, że po angielsku. Ale - do jasnej choinki - nie
> nazywajmy hasła PINem !
>
>
> Secundo: terminologia. Trzeba chyba robić magistra z terminologii
> używanej w VW.
>
> Na papierowych potwierdzeniach otwarcia rachunków od jakiegoś czasu
> drukowane są numery klienta, jako osobna pozycja, aby było jasno
> wskazane co tymże numerem jest [wcześniej trzeba się było domyślać].
>
> Teraz trzeba wiedzieć, że jeśli IVR prosi o podanie numeru rachunku, to
> prosi o numer klienta. Z kolei jeśli system internetowy prosi o podanie
> idetyfikatora... to o dziwo też chodzi mu o numer klienta. :-)
>
> Ale ja widocznie za dużo wymagam. W końcu kto mógłby wpaść na to, żeby
> numer klienta nazywać wszędzie po prostu numerem klienta? Prawda, jakie
> to mało intuicyjne ?
>
>
> Tertio: prawda, że bardzo intuicyjne jest to, że przed połączeniem z
> konsultantem, aby konsultant miał jakikolwiek dostęp do rachunku, należy
> się zalogować wybierając wcześniej 'informajce o rachunku i zlecenia
> operacji' ? Przecież zmiana tego komunikatu na komunikat 'jeśli jesteś
> już naszym klientem wybierz 1' to stanowczo zbyt poważne zadanie.
> Łatwiej jest dołączać kserowane kartki A4 do pakietów startowych, w
> których opisuje się, że przed każdym połączeniem z konsultantem należy
> zalogować się ręcznie używając właśnie opcji 'informacje o rachunku i
> zlecenia operacji'.
>
>
> Zresztą... po co ja o tym piszę...
>
>
> Pozdrawiam,
> WN
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.04 13:43 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
Najnowsze wątki
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...