    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [VWBD] szyfrowanie
    Date: Thu, 7 Sep 2006 11:15:11 +0200

    Dnia Thu, 07 Sep 2006 10:52:55 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > mam Firefoxa, na pasku https://login.vwbankdirect.pl/ nie jest
    > podświetlony na żółto, a na dole po prawej przekreślona żółta kłódka, i
    > "w niej": "połączenie częściowo szyfrowane"

    W moim Firefoxie kłódka jest szara i nieprzekreślona. Po najechaniu na nią
    kursorem wyświetla się: "Podpisany przez VeriSign Trust Network".
    Paska też nie mam podświetlonego na żółto i nie przypominam sobie, żeby
    kiedykolwiek był.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Przejdą lata i wieki przeminą, pójdą w zapomnienie złodzieje
    i aferzyści z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
    będą zapewne wspominały pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
    Prawda zmartwychwstała, choć grobu pilnowali żołnierze."
    prof. Włodzimierz Bojarski