eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVWbank › Re: VWbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Dave" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWbank
    Date: Mon, 30 Aug 2004 11:32:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 153
    Message-ID: <cgus5b$np7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cgr3f4$i7l$1@nemesis.news.tpi.pl> <cgtfer$ivn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <cgum1g$o06$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: afp174.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1093858283 24359 83.16.145.174 (30 Aug 2004 09:31:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Aug 2004 09:31:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: darekpw
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:313528
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncj5rfm.847.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
    > >Zlecam tam wszystkie
    > > przelewy, zlecenia stale, PZ, przyjmuje wyplaty, wyplacam z bankomatu i
    > > kolekcjonuje wyciagi... Czego jeszcze brak ?
    >
    > Wygody brak to przede wszystkim. Poza tym sensu, logiki,
    > intuicyjności, zaufania.
    > Kilka przykładów z niekończącej się wyliczanki:
    >
    > 1. czas zakładania konta. W moim przypadku prawie 50 dni!

    przypadki widac sa rozne...

    > 2. konieczność drałowania na wybraną(!) pocztę lub umawiania się z
    > kurierem

    wizyta kuriera to normalka w przypadku banku internetowego

    > 3. absurdalny interfejs. A trzeba pamiętać, że to bank jedynie
    > wirtualny

    interfejs malo intuicyjny ale kazdy interfejs da sie poznac dla
    sredniointeligentnego klienta :-)

    ponizsze sprawy szczegolow interfejsu pomijam. Po prostu trzeba sie nauczyc.

    > * Jak nie pójdzie zlecenie, bo na koncie nie było pieniędzy, to nie ma
    > na ten temat _żadnej_ informacji, żadnego komunikatu

    zlecenie jest wtedy odrzucone

    > * offlinowość. W banku internetowym!

    nie tak wielka. Mozna przelac miedzy rachunkami w kilkanascie minut.

    > * w Operze nie zawsze daje się wybrać funkcję Historia i nie jest to
    > tylko mój problem:
    > <s...@1...acn.waw
    .pl>
    >
    > * w Mozilli (w kilku wersjach) nie mogę wpisać numeru konta, bo pole
    > jest za krótkie. Ktoś wie jak to rozwiązać?

    zmienic przegladarke.

    > 4. brak możliwości zmiany PINu do karty

    prosze sprobowac zmienic PIN w dzisiatkach kart wydawanych w Polsce..:-))

    > 5. problemy z dodzwonieniem się do banku (dane z listopada/grudnia
    > 2003, potem poniechałam)

    nie stwierdzilem

    > 6. brak na ich stronie wielu niezbędnych informacji dotyczących usług
    > vw. A ten segregator, co to przysyłają z kilkoma kolorowymi
    > kartonikami w środku to śmiech na sali.

    segregator super. Akurat na wyciagi :-) Mogliby je jeszcze dziurkowac przed
    wyslaniem :-)

    > 7. opóźnienia w pojawianiu się w sieci przeprowadzonych transakcji
    > (nie wiem czy tu nie było jakiś zmian, coś mi się obiło, ale już się mocno
    > nie interesuję vw)

    ?
    > 8. opóźnienia (olewanie?) w odpowiedziach na maile. Na mail - ważny!
    > bo dotyczący zwiększenia limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu
    > (lekko nieprzyjemnym, bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna)
    > ponaglającym, ale wtedy zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie
    > limitu trwało w sumie ok. 5 dni.

    trzeba dzwonic a nie mailowac

    > 9. czas otwierania lokat. To zainteresuje autorkę wątku. Cytat z
    > mojego wcześniejszego posta:
    > "A ja niedawno chciałam otworzyć lokatę (posiadając już konto w
    > vw). Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i
    > datę rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle
    > będzie trwała cała procedura:))"

    zdaje sie ze mozna zrobic to przez tel i siec.

    > I jeszcze garść pomniejszych problemów (cytaty z moich wcześniejszych
    > postów:
    > 10. na aktywację tokena i karty straciłam dwa dni - tyle trwało
    > dodzwonienie się na 0800;
    > 11. jak chcę się czegoś dowiedzieć, to zwykle nie znajduję tego na
    > www, tylko tutaj (czy pl.biznes.banki to jakiś dodatkowy kanał VW?);
    > 12. pani w telefonie zapytana dlaczego nie dzwonią na pierwszy podany
    > numer tel. tylko na drugi w kolejności, rozbrajająco stwierdziła, że
    > "bo oni zwykle dzwonią na komórki", mówię, że świetnie, tylko, że
    > akurat ta komórka nie należy do mnie i dlatego podałam ją w drugiej
    > kolejności, gdyby nie możnabyło skontaktować się ze mną na
    > stacjonarny, pani zrobiła niemądre "acha" i powiedziała, że odnotowała
    > 13. problem z pomieszczeniem mojego nazwiska na karcie
    > (telefon z VW: "nie mieści nam się, co mamy zrobić?", tylko,
    > kurna, gdzie indziej się mieści)
    >
    > Uff, czuję, że vw powinien mi coś odpalić za tak dogłębną analizę ich
    > usług (choć zdaję sobie sprawę, że lista jest dalece niepełna).
    > A konkurencja za antyreklamę:)

    a ja czuje ze powinnas sie wyluzowac i zmienic bank :-) Na pewno znajdziesz
    satysfakcjonujaca cie oferte z oprocentowaniem 1% i oplata 30zl na miesiac
    :-)

    > >> > A wracając do VW: Mam tam Plus Konto i e-direct i jestem z nich
    bardzo
    > >> > zadowolony,
    > >>
    > >> Zaintrygowana zapytam, z czego prócz ceny (czyli stosunku opłat
    > >> do oprocentowania) jesteś tak bardzo zadowolony?
    > >
    > > pytanie nie do mnie ale drobny przyklad jak mozna korzystac w VWbanku -
    > > jestem na wakacjach i naraz zabraklo gotowki. W miejscowosci w ktorej
    jestem
    > > jest jeden oddzial banku i jeden bankomat (PekaoSA). Poniewaz nie
    korzystam
    > > z uslug tego banku (poza KK ale to inna sprawa) jestem zmuszony albo
    placic
    > > prowizje albo jechac gdzie indziej szukac bankomatu. Ale posiadam konta
    w VW
    > > (Plus i edirekt). Korzystam glownie z Plusa wiec ide sobie do budki
    > > telefonicznej wybieram 0800 VW (nawet karty tel. nie musze miec :-)
    robie
    > > przelew 400zl z Plusa na edirekt. Po krotkim czasie (wiem ze offlinowo
    ale
    > > czasami zdarza sie nawet 10-15min) ide do bankomatu Pekao i wyciagam
    gotowke
    > > karta VW. Przyjemne, mile i bez zadnych oplat :-) Prosze wskazac mi
    drugi
    > > bank w Polsce ktory umozliwi taka operacje ZA DARMO.
    >
    > Może to dlatego, że pytanie nie było do Ciebie, nie zrozumiałeś go.
    > Pytałam co POZA ceną powoduje takie wielkie zadowolenie u posiadacza
    > konta w vw.

    podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie, dostep przez telefon i
    wysokie oprocentowanie wkladu.

    A ty po prostu daj sobie spokoj z VW - po co sie uczepilas tak tego banku
    skoro cie denerwuje ? Wystarcxzy wszak zaplacic ze 100zl rocznie i miec
    bardziej komfortowy dla ciebie bank. To tak jak z tanimi liniami
    lotniczymi - nikt cie nie zmusza do malo komfortowej wyprawy np. do Londynu
    za 50zl bo i jedzenia, gazetki nie dadza i terminal jakis dziwny. Po prostu
    kup sobie bilet za kilkaset zlotych i lec w komforcie :-) Ja nie widze sensu
    placenia bankowi kilkuset zlotych rocznie skoro wystarcza mi to co oferuje
    on bezplatnie.

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1