  • Data: 2004-08-30 14:13:56
    Temat: Re: VWbank
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncj6d0c.ab2.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Jak się nad tym zastanowić, to masz rację. Nie płacisz nic, a tyle
    > dostajesz:) To jest nawet lepiej niż w Biedronce:)

    a widzisz :-) To po prostu kwestia oczekiwan. Mi wystarczy jak bank zrobi
    bezplatnie przelew zlecony na odpowiedni dzien, udostepni mi bezplatnie
    przez siec dostep do konta i pozwoli wyplacac gotowke bezplatnymi kartami.
    Poki co nie widze konkurenta vw :-) A jak bedzie mi zalezalo na czyms wiecej
    to zaplace te 30zl na miesiac i bede mial. ALe poki co to co oferuje vw mi
    wystarcza. Ty widac oczekujesz wiecej. Ale nie licz w takim razie na niskie
    koszty.

    D.