eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVWbank › Re: VWbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!fu-berlin.de!uni-berlin.de!not-for-m
    ail
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWbank
    Date: 30 Aug 2004 10:08:05 GMT
    Lines: 165
    Message-ID: <s...@1...acn.waw.pl>
    References: <cgr3f4$i7l$1@nemesis.news.tpi.pl> <cgtfer$ivn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <cgum1g$o06$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <cgus5b$np7$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de 7eRHQAs1lZ7qhr9uwtbLZwQ1/sdo5jzfULa+p+k+LiXcsyzxY=
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:313536
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <cgus5b$np7$1@inews.gazeta.pl>, Dave wrote:
    >> 1. czas zakładania konta. W moim przypadku prawie 50 dni!
    >
    > przypadki widac sa rozne...

    Archiwum pbb jest ich pełne. Pouczająca lektura.
    >> 2. konieczność drałowania na wybraną(!) pocztę lub umawiania się z
    >> kurierem
    >
    > wizyta kuriera to normalka w przypadku banku internetowego

    To z mBanku też przysyłają kuriera? Coś się zmieniło?

    >> 3. absurdalny interfejs. A trzeba pamiętać, że to bank jedynie
    >> wirtualny
    > interfejs malo intuicyjny ale kazdy interfejs da sie poznac dla
    > sredniointeligentnego klienta :-)

    Książki telefonicznej też się da nauczyć na pamięć. I nawet można być
    mniej niż średniointeligentnym.
    Ale skoro taki średniointeligentny klient może poznać to dlaczego nie
    napisałeś co to jest zlecenie odrzucone, zlecenie aktywne, zlecenie w
    trakcie realizacji, o które pytałam, bo nie wiem. W świetle Twojego
    komentarza o inteligencji klientów moje przyznanie się do tego nie
    stawia mnie w najlepszej sytuacji, ale cóż prawda jest taka, że nie
    wiem (tego aktywnego to się domyślam).

    > ponizsze sprawy szczegolow interfejsu pomijam. Po prostu trzeba sie nauczyc.

    Ot, jakie to proste.


    >> * Jak nie pójdzie zlecenie, bo na koncie nie było pieniędzy, to nie ma
    >> na ten temat _żadnej_ informacji, żadnego komunikatu
    >
    > zlecenie jest wtedy odrzucone

    Nieprawda! Takie zlecenie ma status "zlecenie zakończone"! I przy
    okazji, gdy to przed chwilą sprawdzałam, przypomniała mi się jeszcze
    jedna wada badziewnego interfejsu: gdy przegląda się zlecenia, można
    ustawić dwa parametry: typ zlecenia i czas (czego czas? Ktoś wie? Ja
    już wiem po paru eksperymentach, ale początkujący klient nie dowie się
    tego za nic). Tyle, że każdy z tych parametrów trzeba ustawiać
    oddzielnie, tzn. najpierw typ - nowa strona - potem czas - i znów nowa
    strona.

    >> * offlinowość. W banku internetowym!
    > nie tak wielka.

    Nic nie piszę o jej wielkości.

    >> * w Operze nie zawsze daje się wybrać funkcję Historia i nie jest to
    >> tylko mój problem:
    >> <s...@1...acn.waw
    .pl>
    >>
    >> * w Mozilli (w kilku wersjach) nie mogę wpisać numeru konta, bo pole
    >> jest za krótkie. Ktoś wie jak to rozwiązać?
    >
    > zmienic przegladarke.

    Zmienić bank. Bo bank, który jest pisany pod windowsy (mylę się?), to
    tragedia.

    >> 4. brak możliwości zmiany PINu do karty
    >
    > prosze sprobowac zmienic PIN w dzisiatkach kart wydawanych w Polsce..:-))

    A czy to umożliwi mi wtedy wybór PINu w vw? Bo jeśli nie, to po co mam
    próbować?

    >
    >> 5. problemy z dodzwonieniem się do banku (dane z listopada/grudnia
    >> 2003, potem poniechałam)
    >
    > nie stwierdzilem

    Polecam archiwum.

    >> 6. brak na ich stronie wielu niezbędnych informacji dotyczących usług
    >> vw. A ten segregator, co to przysyłają z kilkoma kolorowymi
    >> kartonikami w środku to śmiech na sali.
    >
    > segregator super. Akurat na wyciagi :-) Mogliby je jeszcze dziurkowac przed
    > wyslaniem :-)

    Nie tak akurat, bo ma format A5, a wyciągi A4 :P

    >> 7. opóźnienia w pojawianiu się w sieci przeprowadzonych transakcji
    >> (nie wiem czy tu nie było jakiś zmian, coś mi się obiło, ale już się mocno
    >> nie interesuję vw)
    >
    > ?
    http://glinki.com/?l=y06o5w

    >> 8. opóźnienia (olewanie?) w odpowiedziach na maile. Na mail - ważny!
    >> bo dotyczący zwiększenia limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu
    >> (lekko nieprzyjemnym, bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna)
    >> ponaglającym, ale wtedy zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie
    >> limitu trwało w sumie ok. 5 dni.
    >
    > trzeba dzwonic a nie mailowac

    A do czego służy opcja E-mail na stronach transakcyjnych? Poza tym
    patrz punkt 5.

    >> 9. czas otwierania lokat. To zainteresuje autorkę wątku. Cytat z
    >> mojego wcześniejszego posta:
    >> "A ja niedawno chciałam otworzyć lokatę (posiadając już konto w
    >> vw). Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i
    >> datę rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle
    >> będzie trwała cała procedura:))"
    >
    > zdaje sie ze mozna zrobic to przez tel i siec.

    No właśnie, tylko Ci się zdaje. Tak to można otworzyć tylko JEDNĄ
    lokatę.

    > a ja czuje ze powinnas sie wyluzowac i zmienic bank :-)

    Mam konta w 5 różnych bankach. Jeśli chodzi o obsługę, vw wypada
    najgorzej.

    >> Może to dlatego, że pytanie nie było do Ciebie, nie zrozumiałeś go.
    >> Pytałam co POZA ceną powoduje takie wielkie zadowolenie u posiadacza
    >> konta w vw.
    >
    > podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie,

    Prawie każdy bank to oferuje (chyba poza spółdzielczymi).

    >dostep przez telefon

    Też mnóstwo banków.

    > wysokie oprocentowanie wkladu.

    To już jest cena (czyli zyski-procenty minus koszty-opłaty)

    Więc co tam jest takiego super, poza ceną, co wzbudza zachwyt
    klientów. Moim zdaniem nie ma nic lepszego, czego nie można znaleźć w
    innym banku, a atrakcyjność vw opiera się jednynie na niskiej cenie.
    Jak w Biedronce:)

    > A ty po prostu daj sobie spokoj z VW - po co sie uczepilas tak tego banku
    > skoro cie denerwuje ?

    No właśnie dlatego, że mnie denerwuje, to piszę o tym na tę grupę.
    Gdybym nie miała na temat vw żadnego zdania, to bym nie pisała o nim.
    Logiczne.

    >Wystarcxzy wszak zaplacic ze 100zl rocznie i miec
    > bardziej komfortowy dla ciebie bank. To tak jak z tanimi liniami
    > lotniczymi

    Niezupełnie, bo tanie linie mówią wprost: u nas nie ma obiadków, u nas
    nie można wziąć dużo bagażu, u nas trzeba dojechać daleko na lotnisko
    itp. Natomiast nie widzę, żeby vw mówił: mamy toporny interfejs (czy
    w ogóle zanim otworzy się konto, można sobie potestować ich
    interfejs?), który jako tako działa tylko pod windowsami(?),
    transakcje widoczne są na koncie z kilkudniowym opóźnieniem, nie można
    się do nas dodzwonić, późno odpowiadamy na maile, jak nie zrealizujemy
    twojego zlecenia, to ci o tym nie powiemy, a wręcz przeciwnie,
    będziemy udawać, że wszystko w porządku itp.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1