  • Data: 2012-06-29 10:15:42
    Temat: Re: Vincent Sprawiedliwy ;)
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2012 o 10:03 Wojciech Bancer <p...@p...pl> pisze:

    > Przecież i tak już wyrywa. Jak na razie nic co przeczytałem w artykule
    > nie zmienia sposobu opodatkowania, czy też nie tworzy wyjątków od
    > ogólnych
    > reguł opodatkowania (do tego trzeba by było zmodyfikować ustawę o
    > PIT/CIT,
    > tudzież VAT, a o tym w artykule ani słowa).

    Prowizja jest kosztem uzyskania przychodu jesli ja placi przedsiebiorca,
    jak ja zaplaci klient jako dodatkowa oplate to bedzie kosztem uzyskania
    przychodu przedsiebiorcy? Zakladam, ze przedsiebiorca nie bedzie na tym
    zarabial, a moze sie myle.
    Jakie zkty beda zmianione to chyba jeszcze nie wiadomo... Gdyby mialo to
    byc neutralne to by musialo oznaczac, ze maja spasc ceny... Hehe...
    niadawno mielismy przyklad jak wzrost akcyzy na olej napedowy wplynal na
    ceny ;).

    MK