  • Data: 2003-03-10 17:25:28
    Temat: Re: Visa Electron za granicą
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3E6C5A01.22E909A7@poczta.fm...

    > Bez przesady. Z bankomatu da radę skorzystać. Z płatnościami w sklepie
    > może być dużooo gorzej.
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek
    > --

    Ja sie z drugim przedmowca w PELNI zgodze !! Mieszkalem 8 lat w Niemczech,
    przeprowadzilem sie dopiero w listopadzie zeszlego roku do Polandu (hehe...
    tak zle bylo... jak inni mowia--> feralny kraj. zart oczywiscie, ze tak
    zle )i musze stwierdzic ze platnosci VE jest mozliwa w tylu punktach co kot
    naplakal. Platnosci wypuklymi...troche wiecej, ale tez nie za wiele.
    Powszechne przy platnosciach kartami w punktach uslugowych jest zapytanie o
    dowod osobisty (moze byc nowy polski), prawo jazdy lub tez paszport. Tyczy
    sie o przypadkow gdzie nie podajesz PIN-u. Jesli podaje sie PIN, to raczej
    to odpada.
    Co sie zas miewa wyplat z bankomatow...ZERO problemow.... chyba ze WBK czy
    PKO SA ale to juz temat na kilka innych postow.

    Pozdrawiam

    RaF