eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] Visa n - TOiPRe: Visa n - TOiP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa n - TOiP
    Date: Fri, 26 Mar 2010 14:58:26 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 21
    Message-ID: <hoiea3$qql$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <8...@a...kjonca> <hohsnu$33n$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269611651 27477 87.239.217.30 (26 Mar 2010 13:54:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Mar 2010 13:54:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@t...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6822
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:523355
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4db9cb14-05a0-4d75-ba15-6c9412f557a8@t2
    3g2000yqt.googlegroups.com...

    > Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom
    > pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    > reklamacyjnym.
    > Do tego jest jakiś techniczny problem, czy niedogaworka ogólnie z
    > enką. Dużo ludzi nie ma zwracanych 10% za abonament.

    Szczerze mówiąc nie sądzę aby były to błędy.

    Wnioskując na podstawie sposobu obsługi moich ewidentnych reklamacji także
    związanych z prowizjami i opłatami raczej postawiłbym na to, że jest to
    celowe postępowanie Multibanku sprowadzające się do prób wyłudzania
    nienależnych opłat od klientów na zasadzie, że ci nie złożą reklamacji albo
    wymiękną w trakcie procedury reklamacyjnej (moja najstarsza reklamacja ma
    już około 170 dni i nadal nie potrafią jej rozpatrzyć w żadną stronę).

    W zasadzie to Multibank dorównuje już w niektórych aspektach do Sygma Banku
    i podobnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1