  • Data: 2010-03-26 13:58:26
    Temat: Re: Visa n - TOiP
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4db9cb14-05a0-4d75-ba15-6c9412f557a8@t2
    3g2000yqt.googlegroups.com...

    > Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom
    > pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    > reklamacyjnym.
    > Do tego jest jakiś techniczny problem, czy niedogaworka ogólnie z
    > enką. Dużo ludzi nie ma zwracanych 10% za abonament.

    Szczerze mówiąc nie sądzę aby były to błędy.

    Wnioskując na podstawie sposobu obsługi moich ewidentnych reklamacji także
    związanych z prowizjami i opłatami raczej postawiłbym na to, że jest to
    celowe postępowanie Multibanku sprowadzające się do prób wyłudzania
    nienależnych opłat od klientów na zasadzie, że ci nie złożą reklamacji albo
    wymiękną w trakcie procedury reklamacyjnej (moja najstarsza reklamacja ma
    już około 170 dni i nadal nie potrafią jej rozpatrzyć w żadną stronę).

    W zasadzie to Multibank dorównuje już w niektórych aspektach do Sygma Banku
    i podobnych.