  • Data: 2002-06-11 21:30:10
    Temat: Re: Visa w Fortisie
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AMRA wrote in news:ae5mqo$c7b$1@news.onet.pl:

    > do
    >
    > Nie daja. Niestety. Maja niezwlocznie powiadomic, kiedy tylko
    > wprowadza. A wprowadza jak bedzie zainteresowanie klientow....
    > Ciekawe jak mam im powiedziec, ze jestem zainteresowany??? ;)

    Ja im napisałem dziś w wewnętrznej poczcie. Odpowiedź klasyczna:

    "Szanowny Panie,
    Wprowadzenie karty Visa Classic nie jest obecnie ekonomicznie
    uzasadnione, gdyż zainteresowanie tym produktem wœród posiadaczy
    rachunku e-Pakiet jest małe. Bank nie zrezygnował z planu wprowadzenia
    tejże karty i gdy tylko to nastšpi, klienci zostana poinformowani."

    W informacjach głoszą że: "Karta płatnicza VISA Classic wydawana jest
    do Rachunku Srebrnego, Złotego lub Złotego VIP (w szczególnych
    przypadkach również do ROR). ". Więc może by zaczęli w szczególnych
    wypadkach do E-Pakietu wydawać. ;)

    Tak btw. czy kiedyś za pomocą menu "Wnioski" złożyłeś wniosek o VE
    ?;))) Właśnie się zastanawiam czy to działa. ;))

    A poza tym ustaliliśmy z miłą Panią z 0801fortis że zdanie na początku
    TOiP pt.
    "Fortis Bank Polska SA nie pobiera opłat i prowizji od następujšcych
    operacji:
    Od wypłat gotówkowych z rachunków w oddziałach FORTIS Bank Polska SA"
    jest nieprawdziwe. :>

    --
    empeg

    {BEDCBB99-5987-4D3F-9AC6-0E7AEFBD3D0D}