eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia... › Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
  • Data: 2012-12-11 09:58:05
    Temat: Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
    Od: Day11 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W koncie firmowym Aliora tez nie moge wydrukowac potwierdzenia operacji (jest to
    mozliwe tylko dla przelewow (!) ). Kupilem bilet lotniczy karta - "nie przelewem" - i
    nie moge wydrukowac potwierdzenia. Zalosne. Potwierdzenie zakupu karta tez nie jest
    dostepne.

    Szczerze mowiac, majac konto (osobiste) w mBanku od lat ladnych paru, nie zdawalem
    sobie sprawy ze sa banki w ktorych nie mozna wydrukowac potwierdzenia dowolnej
    operacji... To jest wybor biznesowy, to nie jest powiazane z kosztami.

    Co do uzywania prywatnego konta do DG - zaden bank nie skorzysta z tego regulaminu i
    nie wypowie umowy, dopoki obrot na koncie bedzie i ten % czy dwa od operacji z kart
    bedzie splywac. Straszak jednak jest, no i niezly argument by mowic: tego nie
    przewidujemy.

    Alior skusil mnie "darmowym" kontem walutowym oraz dostepem do wiarygodnego kantoru
    on-line - nie jakis wypas z kursami, ale zawsze lepiej niz to co banki zwykle daja.
    "Za darmo" to mozna dostac w ryja i to sie potwierdza, co chwila mam na rachunku
    jakies dziwne "minus" operacje. Ostrzezenie dla innych, wszelkie oplaty zwiazane z
    kontem walutowym (np. pobor gotowki w bankomacie, oplaty za przelewy) ksiegowane sa
    na koncie PLN, i to na koniec miesiaca (czyli np 2 tygodnie po przelewie albo
    operacji w bankomacie). Ja popelnilem przeoczenie, ostrzegam innych.

    Wydawalo mi sie ze "zrozumialem" kilkanascie stron umowy i kilka stron cennika, jak
    widac rzeczywistosc to nieczule :) zweryfikowala.

    Jakie inne banki poleciacie dla firmowki? (wymagania: konto walutowe EUR + karta,
    konto PLN + karta, dobry system dostepu online (z wydrukami), karty wirtualne by sie
    przydaly, generalnie niewielka - kilkanascie - ilosc przelewow/operacji PLN (te 1,5zl
    od przelewu w Aliorze jest frustrujace!), na EUR glownie wplywy). Za darmo to nic nie
    ma, chodzi o to zeby zdzierstwa nie bylo. Chcialbym zeby koszt takiego zestawu
    rocznie nie przekroczyl 200-300zl (koszt kart, obowiazkowych ubezpieczen, przelewow,
    i wszelkich innych dodatkowych pierdol).