  • Data: 2012-03-05 23:01:35
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-05 22:53, pI pisze:
    > Ewenement jakiś, ale wielokrotnie przytaczana Biedronka - jako przykład
    > sklepu, w którym nie można płacić kartami, właśnie stał się przykładem
    > nieaktualntym ;)
    >
    > Nie wiem czy coś przepałem, ale w Biedronce w Siemianowicach, wobec
    > braku gotówki - obsługa zaproponowała przejście na inną kasę, gdzie mają
    > terminal i płatność kartą.
    >
    > Ot, ciekawostka.

    Czytałam artykuł na temat kart w Biedronce. Powiedziano, że jak ludzie
    chcą placic kartami to proszę bardzo. Biedronka moze wprowadzić tę
    usługę, ale ceny towarów będa odpowiednio wyższe.

    Biedronka była najtańsza dlatego, że płaciło się gotówka, a nie kartami.
    Osobiście przyznam, że w Biedronce dokonałam zakupu tylko raz. Jak
    zobaczyłam w domu jak wygląda cukier z Biedronki to mało co nie
    zemdlałam. Jak jakaś melasa wyglądał i był niedobry. Oczywiście ten
    cukier wyrzuciłam.

    --
    animka