  • Data: 2012-03-07 22:38:33
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    news:m37gyw16ot.fsf@intrepid.localdomain...

    > Ale różnice są wtedy chyba w wielkości tylko? Np. rafinada, jak sama
    > nazwa wskazuje, jest dodatkowo oczyszczona.

    Ok ... no to male OT :)
    == Cukier nierafinowany [trzcinowy] dzięki obecności melasy ma zazwyczaj
    ciemniejszą barwę i delikatnie karmelowy smak,
    cechuje go także zawartość składników odżywczych (choć w niewielkich
    ilościach)
    żelazo, wapń, fosfor, potas i magnez.
    Niestety, mozna tez spotkac podrobki, czyli bialy cukier rafinowany barwiony
    na brązowo :]