  • Data: 2004-03-04 09:11:44
    Temat: Re: W Expanderze taniej niż w banku
    Od: Robi <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krystek napisał:
    > Dżony Bigut napisał:

    > wie. Ale żeby się dowiedzieć, to jednak trzeba się nałazić po bankach i
    > zasięgnąć języka...
    >
    > K.

    Właśnie.... ja z czystego lenistwa poszedłem do Expandera i jestem
    naprawdę zadowolony. Jakbym poszedl do BPH to oprocentowanie wyniosłoby
    ok 3,40 a tak mam 2,88.
    Nie musiałem czekać, wszystko załatwione zostało szybko i w jednym
    miejscu... A i nie zapłaciłem za wycenę wartości domu, a w banku bym
    zapłacił.
    Robert