  • Data: 2004-02-11 10:45:44
    Temat: Re: W bankach będzie drożej...?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Przeszukalem wszystkie Twoje ostatnie posty, mam nadzieje, ze
    > znalazlem to co trzeba, ciekawe czy odpowiesz na moje...

    Ty wiesz i tak lepiej, wiec nie widze sensu dyskusji z Tob.
    Wybacz, ale nie chce mi sie traci czasu. Dorwalem kilka ciekawych ksiazek i
    wole je przeczytac niz dyskutowac z kims kto i tak ma swoja teze.
    Aczkolwiek - mam kilka danych dotyczacych np. utrzymania call-center w USA
    itp. ;) Ale to moze na kiedy indziej.
    A tekst o ktorym mowa widze ze juz skomentowales.