  • Data: 2011-06-30 11:34:22
    Temat: Re: W co zainwestowa? oszcz?dno?ci
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski pisze:
    > coś mi się tu nie zgadza. Piszesz o inwestycji 20-40 tys. , która ma
    > "zarobić" na "m", a przecież tak naprawdę ta inwestycja to 20-40 tys.
    > teraz i raty przez 15-20 lat (raczej nie 20-30, bo chyba nie chcesz
    > dać synowi mieszkania, gdy skończy dopiero 30 lat :-)

    Może 25 :-) To jakaś tragedia? Jak będzie zarabiał to z marszu może sam
    zacząć płacić raty i mieszkać. Zawsze to lepszy start niż od zera.

    > A nie masz gwarancji, że przez ten cały czas wpływy z wynajmu starczą
    > na raty + koszty (podatki, konserwacje, odkładanie na remont).

    A czy ktoś mi da jakąś gwarancję jak wpłacę kasę do banku :-)
    Rzuć jakiś lepszy pomysł.
    Nie kalkuluję z tego dochodów. Nawet zakładam dokładanie kasy co
    miesiąc. Myślisz że będzie aż tak źle.
    Mimo że zdolność kredytowa pozwala to nie chcę-nie mogę pozwolić sobie
    na raty w pełnej dopuszczalne wysokości a w zamian nie muszę w tym
    mieszkaniu już mieszkać.

    Zawsze można kasę wydać-przepić ale to nie moja bajka :-)