  • Data: 2003-09-12 15:33:49
    Temat: Re: W czym brać kredyt?
    Od: "maja" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mówiłam o wysokości raty - nie obliczałam oprocentowania. Przez te 4 lata
    zapłaciłam dużo dużo mniej w przeliczeniu na PLN niż bym zapłaciła przy
    kredycie w PLN (kiedy kurs rósł - równocześnie spadło oprocentowanie). Poza
    tym teraz kurs CHF jest wysoki, więc biorąc teraz kredyt, po pierwsze kwota
    kredytu jest niższa niż gdyby się brało kredyt np. rok temu, po drugie
    zazwyczaj tak jest, że przez jakiś czas kurs rośnie, a potem maleje - na
    pewno kurs CHF nie będzie rósł w nieskończoność. Żeby rata zrównała się z
    ratą kredytu w PLN frank musiały kosztować 5-6zł (zależnie od oprocentowania
    PLN) - to jest mało realne.