    From: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jak windykacja
    Date: Fri, 18 Aug 2006 17:14:59 +0200

    Wiesz kolego - przykłady, chociażby odzywek windykatorów, z pewnością są
    naruszeniem prawa, w tym dóbr osobistych osób poszkodowanych i tutaj po
    prostu złożyłbym pozew, w skrajnym przypadku zawiadomienie do prokuratury o
    popełnieniu przestępstwa.
    Natomiast twierdzę, że nie jest winą banku, iż ktoś zaciągnął kredyt,
    którego nie może spłacić. Dziś dla przykładu KK możesz mieć przy dochodach
    500zł netto. Bank często daje nawet 4x dochód. Jeśli wydam zatem 2000zł to
    przecież nie będę się tłumaczył, że nie mam za co zapłacić i to wina banku,
    bo... dał mi kartę. Dziwne... a już argumenty w stylu, bo leki są drogie czy
    byłem u Andersa to wybacz...
    U mnie w mieście jest w tramwajach taki napis: "Za gapowiczów płacimy
    wszyscy". Stosunek do kontrolerów zmienił się radykalnie po całej społecznej
    dyskusji na temat ich pracy w środowisku lokalnym. Podobnie jest z
    windykatorami. Brzmi groźnie, ale usługi bankowe drożeją m.in. właśnie z
    powodów, które opisałeś.