  • Data: 2006-08-21 16:56:20
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezła bzdura.
    > Zadajmy sobie pytanie. Czy przedsiebiorstwo komunikacyjne obnizy ceny
    > biletow gdy zacznie więcej zarabiać bo ludzie przestaną jeździć na gapę?

    Nie, ono jej nie podwyższy.

    > Na pewno nie. Więc czy ludzie będą jeździć na gapę czy nie oni i tak będą
    > podnosić ceny biletów i płakać jak to mało zarabiają. To zwykłe polowanie
    > na czarownice. Ktoś musi być winny wysokim cenom biletów.

    Żeby życie było takie proste... Nie można ot tak sobie podwyższać w
    nieskończoność ceny - to chyba oczywiste. Szczególnie w małym mieście, gdzie
    wszędzie jest blisko, nie ma korków, a ilość aut rośnie. Nie wiem czy dzięki
    tej akcji, ale faktem jest, że 5 linii tramwajowych i niskie ceny biletów to
    całkiem nieźle jak na miasto 100 tys. ludzi.
    Ale fakt - miasto specyficzne - np. gdybyś przeklnął w publicznym miejscu w
    obecności policjanta to jesteś -50zł, w skrajnym przypadku nawet -100.