  • Data: 2003-07-31 18:25:34
    Temat: Re: W jakim banku internetowe konto USD?
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bgbmjg$j09$1@korweta.task.gda.pl...

    > W jakiej wysokosci prowizje pobieraja i jaki jest czas realizacji?

    To bywa różnie i zależy od wielu rzeczy:
    Raz coś słałem do tamtejszego SKOK-u, to nawet ponad tydzień.
    Ale w przeważającej liczbie przypadków do 3 dni.
    20 zł za przelew zagraniczny (tam są jakieś procenty, ale dokladnie nie
    pamiętam, minimum 20zł))
    5 zł za komunikat SWIFT
    nie jestem pewny najlepiej sprawdz tutaj:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf
    I potem jeszcze koszty banku tamtejszego (jeżeli zaznaczysz w opcjach, że to
    Ty je pokrywasz) - kilkadziesiąt złotych (ja przeciętnie 30-50 zł)

    MM