eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie?? › Re: W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??
  • Data: 2010-08-05 19:53:00
    Temat: Re: W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w
    > kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)
    >
    > Pzdr

    Ja polecam Alior. Jeśli nic nie zmienili, to można 2000 jednostek waluty obcej
    wypłacać bez awizowania. Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby nie mieli
    euro w oddziale (a korzystałem kilka razy). BZWBK bodajże pozwalał na wypłatę do
    500 euro bez awizowania, ale tu z kolei można szybko załatwić sprawę,
    transferując środki do walutomatu i tam wymieniając je na PLN.