    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Date: Thu, 01 Jul 2010 09:25:00 -0500

    Michal wrote:

    > Karty bez żadnej weryfikacji własności (głupi PIN jednak ochroni przed
    > większymi zakupami dokonanymi przez gnojka który ukradnie Ci portfel w
    > tłumie) jednak oferują bezpieczeństwo znacznie gorsze niż gotówka.

    bezpieczenstwo to oferuje ci bank, który gwarantuje zwrot kasy za
    nieautoryzwane transakcje, a nie zaden pin, chip, czy inne cuda
    techniki. To wszystko to są wewnątrzne rozwiązania dla banku, a nie dla
    klienta.
    Jak dla mnie karta może byc nawet w formie sniadaniowego papieru
    poplamionego masłem jeśli będzie spełniać to do czego została
    zaprojektowana.Czy oni do środka wsadzają wróżki, czy nie to mnie nie
    interesuje.