  • Data: 2012-12-15 19:12:40
    Temat: Re: W końcu wszystk ma gdzieś tam sawój kres...
    Od: dziadek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Korzystając zaś z ładnej pogody (od dawna w Białymstoku
    > są gęste chmury, gdy tymczasem ;) wczoraj była słoneczna,
    > przepiękna pogoda) odwiedziłem także pałac Branickich. :)
    > [znanych z bezpotomności?]

    Odwiedzałeś realnie czy wirtualnie? Ja ostatnio w realu w nowym Atrium wpędziłem w
    zakłopotanie kasjerkę prosząc o cashbacka - niestety nie chcąc przedłużać kolejki
    zrezygnowałem z douczania świeżej kasjerki i do tej pory nie wiem czy ten real jest
    OK czy nie. Wiem, że na orlenie przy kawaleryjskiej zwracają i całkiem operatywne
    kasjerki mają :) Innych miejsc w Białym_city nie sprawdzałem. Możesz coś polecić dla
    szarytki? pozdrawiam.