  • Data: 2005-07-07 15:12:48
    Temat: Re: W ktorym momencie BPH przelicza kurs CHF -> PLN ?
    Od: "XT600" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W chwili uruchomienia transzy - nie ważne czy transza leci na ROR w BPH
    > czy też w innym banku. Jeżeli jest uch na kredycie to wz tego momentu
    > brany jest kurs.

    A czy ktos z Was wie czy jest inna metoda uruchamiania kolejnych transz, niz
    za posrednictwem pracownikow banku? np czy mozna samemu przez internet, w
    dogodnym dla siebie momencie, przy dogodnym kursie..?
    Bo zawsze gdy kurs CHF sie chwiliwo umocni, pracownicy zwlekaja ze
    zrealizowainem dyspozycji i realizuja ją po spadku kursu.. Wachania niby nie
    duze ale przy takiej kwocie dla mnie to roznica 200-400 zł musze dopłacac do
    kazdej transzy :(

    pozdrawiam
    tomek.