  • Data: 2002-04-13 10:00:06
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a98rkv$rj0$1@news.onet.pl...
    > A widziales ilke jest tych zlotych kart na tle ogolnie wyfdanych kart.
    JEsli
    > mnie pamiec nie myli to ponizej 600 kart (sic!!!).

    nudne sie staje, prawda? tak, jest malo, bo nie kazdy chce wyrzucac kase w
    bloto. juz pisalem...

    > To, ze masz wplywy - nie znaczy ze bank ci te karte wyda.

    Wiec takowy smieszny warunek 4000zl mozna byloby wykreslic z regulaminu
    wydawania tej karty, prawda?

    > Pekao SA od 5 tysiecy zlotych - i tyle w wieksozscy wymagaja polskie
    banki.
    > (Fortis np 7,5 tys).
    > I pamietaj to banmk i dyrektor placowki zwraca sie do klineta z tym (w
    > praktyce).

    Jesli wiec daja ja na widzi mi sie, to ten warunek 4000 jest i tak
    niepotrzebny, podobnie jak kazdy inny. A widziales zapis np. "limit ustalany
    indywidualnie" dla klientow? Ja tak i wszystko jasne. Czepiam sie
    bezsensownosci warunku, ktory statystyczny klient spelnia, pojmujesz? To tak
    jakby zaklad krawiecki napisal, ze warunkiem uszycia garnituru jest wzrost
    ok 0 do 3 metrow.

    > Piszesz ze jesli ktos nie ma "specyfinczych" potrzeb - to nie wyda kasy -
    > oczywiscie i duzo ludzi nie ma specyfinczych potrzeb i nie placi kartami w
    > Internecie.

    Zbyt malo "specyficzna" rzecz - w necie zaplace i darmowa karta.

    > Powiadasz, ze konto w Inteligo bardziej sie oplaci???

    Nie do wszystkiego. Do posiadania karty ZA DARMO z limitem 5000zl - tak.

    > W tym momencie nie oplaca sie go trzymac jako lokacyjnego (lokata24 -
    > BZWBK - masz tam konto).
    > Kazda wyplata, kazdy przelew kosztuja.

    Zauwaz, ze nie pisze nic o wyzszosci oprocentowania Inteligo nad innymi.
    Trzymam tam pieniazkow kilka dla karty wlasnie. Jak mi przyjdzie potrzeba
    pilna wyplacenia gotowki wiekszej to zamiast 4 kartami (mialem sytuacje, ze
    wybieralem tak juz) to zrobie przelew do Inteligo i wyplace za 2zl.

    > W Lukas - jesli nie masz tokena - mozesz placic tylko na zdefinoiowane
    > rachunki - inaczej 7 zeta. BZWBK - jesli mam studenckie to samo, a nawet
    > jesli nie 1,5 zlotego placic - nie dziekuje - postoje.

    Definiujesz wszystko do mBanku, tam trzymasz pieniazki (najwiekszy %) i
    puszczasz w swiat przelewy z mBanku. To takie proste... Czy ja pisze, ze w
    mBanku nie warto miec oszczednosci? Tylko wspominam o nie najlepszej karcie.

    > A przelewow robie bardzo duzo. Wiec juz mi sie nie oplaca Inteligo - a to
    > konto trzymam do platnosci w Internecie :) Jak cos kupuje przelewam z
    mBanku
    > kase i juz

    Rany, taktak! o tym mowie caly czas. Czepiam sie karty, a nie konta w ogole.
    Zreszta na pewno mBank zdaje sobie sprawe, ze te darmowe przelewy to juz
    chyba ostatnia rzecz naprawde atrakcyjna (podobny % maja tez inne banki,
    wspomniana lokata BZ WBK, LGnet).

    pzdr