  • Data: 2002-04-13 10:26:02
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli wiec daja ja na widzi mi sie, to ten warunek 4000 jest i tak
    > niepotrzebny, podobnie jak kazdy inny. A widziales zapis np. "limit
    ustalany
    > indywidualnie" dla klientow? Ja tak i wszystko jasne. Czepiam sie
    > bezsensownosci warunku, ktory statystyczny klient spelnia, pojmujesz? To
    tak
    > jakby zaklad krawiecki napisal, ze warunkiem uszycia garnituru jest wzrost
    > ok 0 do 3 metrow.

    Sorry - ale tak jest we wszystkich bankach!
    Czy nie przeszkadza Ci, ze warunkiem wydania VC w Multibanku jest posiadanie
    konta przez 3 miesiace i wplywy co najmniej 1000???
    to sa warunki _graniczne_ od ktorych monza myslec o zlotej karcie.
    A nie warunki obligujace bank do wydania karty.
    to ze ona jest w ofercie...

    > Nie do wszystkiego. Do posiadania karty ZA DARMO z limitem 5000zl - tak.

    A pamietasz ze obowiazuje okres promocyjny na te karte??? Czy juz nie?
    Karta za darmo - ale sorry - ile zaplacisz ZA WYJECIE tej kasy - za jednym
    razem ja wyjmiesz?
    Wiec jak wyjumjesz te kase to placisz - wiec dlaczego piszesz ZA DARMO.
    Mijasz sie z prawda - celowo?
    ZA DARMO to jest w mBanku - bo wyplacasz bez prowiazji.

    > Zauwaz, ze nie pisze nic o wyzszosci oprocentowania Inteligo nad innymi.
    > Trzymam tam pieniazkow kilka dla karty wlasnie. Jak mi przyjdzie potrzeba
    > pilna wyplacenia gotowki wiekszej to zamiast 4 kartami (mialem sytuacje,
    ze
    > wybieralem tak juz) to zrobie przelew do Inteligo i wyplace za 2zl.

    Zalezy o ktorej godzinie zrobisz ten przelew.
    Rownie dobrze - mozesz przelac do marmurka BZWBK i tam wybrac - co za
    problem???

    > Definiujesz wszystko do mBanku, tam trzymasz pieniazki (najwiekszy %) i
    > puszczasz w swiat przelewy z mBanku. To takie proste... Czy ja pisze, ze w
    > mBanku nie warto miec oszczednosci? Tylko wspominam o nie najlepszej
    karcie.

    Karta jest zlota i nie dla wszyskich. Nie mozesz tego zrozumiec? Do placenia
    w Internecie powstal platny produkt karta wirtualna. A jako, ze jest platna
    to nie place tylko korzystam z karty Inteligo - proste?
    to ze piszesz 250 zl. Tak, tyle kosztuje, ale powiadam raz jeszcze nie dla
    wszystkich.

    > Rany, taktak! o tym mowie caly czas. Czepiam sie karty, a nie konta w
    ogole.
    > Zreszta na pewno mBank zdaje sobie sprawe, ze te darmowe przelewy to juz
    > chyba ostatnia rzecz naprawde atrakcyjna (podobny % maja tez inne banki,
    > wspomniana lokata BZ WBK, LGnet).

    A no wlasnie - liczy sie calosc, a nie pojedyncze rzeczy :)

    Jesli twierdzisz, ze Inteligo ma zajebista karte - to ja twierdze, ze wole
    BWZWBK - gdzie sobie te kase przeleje i w marmurku wyplace.

    BTW da sie za jednym razem 5000 wyplacic z bankomatu Euronetu?