  • Data: 2006-02-25 13:28:40
    Temat: Re: WAP a banki
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dtpekf$qtn$1@news.elsat.net.pl...

    > Słucham? :-)
    >
    > Serwis WAP *mBanku* nie działa z nowymi telefonami, a nie nowe telefony
    > nie obsługują kanałów WAP. Taka delikatna różnica. :-)

    To jest dzielenie wlosa na czworo - zadna roznica.
    Serwis WAP mbanku obsluguje tylko starsza wersje WAP (nie pamietam
    umerka - 1.1 ?)
    Nowe telefony wyposazone w nowsza wersje WAP WBREW ZAPEWNIENIOM nie sa
    kompatybilne w dol, czyli NIE OBSLUGUJA starszej wersji WAP.
    Amra napisal prawde.
    Dla mnie problem jest po stronie producentow telefonow - brak
    kompatybilnosci w dol.

    WAP to przezytek i nic dziwnego ze nikomu sie nie chce ladowac forsy w prace
    nad tym kanalem.
    Lekcewazenie przez producentow telefonow sprawy kompatybilnosci wstecznej
    tylko potwierdza slusznosc tej tezy.

    --
    Pozdrowienia