  • Data: 2003-02-04 15:21:59
    Temat: Re: WIBOR ciągle spada
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Skąd te 6%. To nawet drogie kredyty mieszkaniowe w EURO w Kredyt
    > Banku są oprocentowane tylko na poziomie 4,92% (prowizja 0,9%). I

    No akurat skorzystalem ze strony - uaktualnionej pod wzgledem kredytow
    zlotowkowych - tak wiec nie wiem skad te 4,92...
    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/kredyty_pozycz
    ki/kredyt_ekstralokum/oprocentowanie_EKSTRALOKUM
    USD od 4,35
    Euro od 6,32

    > jeszcze jedno. W jednym z ostatnich postów pozwolił Pan sobie
    > napisać, cytuję:

    w Internecie zwlaszacza w Usnenecie raczej rezygnuje sie z form
    grzecznosciowych... ;)

    > Gdyby Pan łaskawie zechciał zapoznać się z Ustawą o Kredycie
    > Konsumenckim, to zauważyłby Pan, że nie dotyczy ona kredytów
    > mieszkaniowych a o nich tutaj dyskutujemy. Co więcej nie zmienia to
    > także nowela do tej USTAWY. Z kolei gdyby Pana

    Widze, ze poszukiwania "gdzie by mu dowalic" dochodza do smiesznosci
    wrecz....
    Tak sie sklada, ze mam swiadomosc i dobrze wiem o tym, o czym piszesz.
    Niestety nie chce mi sie tylko i wylacznie dla ciebie robic
    ogranicznen w stylu (nie dotyczy i cala lista wykluczen)
    Dziwi mnie po prostu fakt, ze panstwo nie idzie do "przodu",
    praktykujac dobre obyczaje takze w przypadku kredytow mieszkaniowych,
    tym samym niejako "zmuszajac" inne banki do przylaczenia sie.
    Co do wykluczen. Ustawa nie wylacza li tylko kredytow mieszkaniowych.
    Poza tym jeszcze raz apeluje o czytanie z wieksza doza abstrakcji.
    http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc3/ustawy/2646_u.htm
    Polecam art. 3ci.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski