  • Data: 2003-02-04 15:47:57
    Temat: Re: WIBOR ciągle spada
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Na stronie KB jest pomyłka w oprocentowaniu. Tym niemniej ani
    > przez sekundę nie wątpie, że potrafi Pan wyznaczyć średnią
    > arytmetyczną EURIBOR3M z ostatnich 10-ciu dni roboczych stycznia
    > (patrz money.pl) i dodać 1%. Zasadą tą zna Pan przecież od dawna z
    > lektury wielu postów na tej liście. Tensor1.

    No to dobrze o banku nie swiadczy, skoro daje bledne dane... Chyba
    nikt rozsadny nie bedzie latal po stronach z kalkulatorem, sprawdzal w
    jaki sposob bank oblicza pozniej jej szukal - po prostu patrzy albo w
    oddziale, albo np. na stronie.
    Co do zgryzliwej uwag - polecam wyslac ja do banku, hehehe

    W wyszukiwarce na Bankierze oprocentowanie kredytow w Euro oscyluje w
    granicach 5-6%

    http://biz.yahoo.com/b/r/m.html
    http://yahoo.financescout24.de/partner/global/baufi/
    pages/startseite.p
    hp?mandant=45

    Zreszta - nie podniecjamy sie az tak bardzo - system bankowy w Polsce
    chyba kazdy przyzna, ze rozni sie zasadniczo od tego w UE.
    Kredyty mieszkaniowe sa kredytami branymi na dlugi okres - i jesli
    ktos "lapie" sie na taka a nie inna oferte - jest sam sobie winny -
    byla juz tutaj o tym mowa przy okazji kredytu w mBanku - ktory z tego
    co wiem cieszy sie .... znikomym zainteresowaniem.