    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: WIG20 - wyjątek na skalę światową
    Date: Thu, 29 Jan 2009 14:50:39 +0100

    > Nie ma póki co większych szans na wzrosty, co najwyżej krótkoterminowe
    > podbicie.
    > Nie ma ku temu żadnych przesłanek fundamentalnych - wciąż napływają
    > fatalne
    > dane makro ze świata.
    > Nie zapominaj, że 2 lutego rozpoczyna sie publikacja wyników za IV kw.
    > polskich spółek. Można się spodziewać, że raporty będą złe lub bardzo złe.
    > Nie będzie więc podstaw do wzrostów.
    > Czekamy więc na rozpoczęcie kolejnej (ostatniej?)fali spadkowej w USA i
    > nowe
> [...]

    XXL pytam po raz ostatni.

    Czy oprócz naganainia na Balcerowicza i Unię jesteś w stanie zrobić coś
    pożytecznego na tej grupie , i wyrysowac tą twoją rzekomą "spadkową piątkę"
    wg teorii fal eliota.

    Jeżeli pierdzieliłeś o niej tyle razy, to teraz wyrysuj tu ją - wzywam cię.

    No chyba że nic nie widziałeś, a powtarzałeś tylko jak klakier komentarza
    takiego czy innego anala, tak samo jak powtarzasz jak klakier "ŻE
    BALCEROWICZ WIELKIM EKONOMISTĄ JEST"....

    P.S. Wg mnie to fal spadkowych od rozpoczęcia bessy było już co najmniej 6

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66e5e0f3cb510b49
    .html

    Dr.Endriu