  • Data: 2009-01-29 13:07:49
    Temat: Re: WIG20 - wyjątek na skalęświatową
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli ktoś ma wątpliwości, czy WGPW to bananowa giełda, to dzisiejsza
    > sesja (i cały ten tydzień) chyba je rozwiała. Moja prognoza o wzrostach
    > dotyczyła DAX-a i tam oraz na innych cywilizowanych rynkach się
    > sprawdza. Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    > Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

    mylisz się kolego... pod tym względem nasza giełda jest jedną z
    najrozsądnieszych giełd świata... na DAXie helmuty biegają tylko za ameryką,
    zero pomyślunku... wyjątkowa młotownia tam gra... a nasza giełda zawsze próbuje
    wyprzedzic ruchy Wall Street...patrząc na zdechliznę naszego rynku można
    podejrzewac, że w usa szukuje się konkretniejsza zwała...