  • Data: 2008-12-25 21:32:57
    Temat: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Dec 2008 21:01:53 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Nie mam pojęcia.

    To najpierw znajdź fragment kodeksu karnego, w którym zalogowanie się
    do sieci WiFi jest nazwane "uzyskaniem dostępu". Dopiero wtedy
    będziesz mógł mówić, że jest to przestępstwo.
    (Przypominam, że to nie ja wykluczyłem sięganie do wiedzy
    informatycznej pochodzącej spoza kodeksu karnego.)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com