  • Data: 2006-03-17 19:41:26
    Temat: Re: WPO Wroclaw - w sumie po czesci NTG...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli jest dozwolony w polu "tytulem" to sprobuj zaplacic przez jakis bank
    > internetowy i go wklep w pole "tytulem"...;-)

    To miało być dowcipne?
    Znasz normę PN-F-01101:2004 (Wzór formularza WP)?

    > Zawiera

    Widziałeś ten formularz przelewu?
    Tak się składa, że w ciągu ostatnich 3 lat wydrukowałem
    jakieś pół miliona spersonalizowanych przelewów z kodem paskowym
    i jakoś nie trafiłem na zlecenie z pełnym numerem konta w barkodzie,
    może nie miałem szczęścia?

    > Znasz "system" agencji Elixir?

    Nie muszę, zapewne wiele się od tego nie różni:
    http://stolem.tens.com.pl/~serf/agencja.htm

    > Zdajesz sobie sprawe czym on sie rozni od interfejsu uzytkownika
    > dowolnego banku?
    > bez sensu pytam bo z powyzszego wynika ze nie...

    Sugerujesz, że różni się tym, że rozpoznaje nr konta odbiorcy po polu
    'tytułem',a po numerze rachunku odbiorcy rozpoznaje tytuł wpłaty? ;-P
    Całkiem możliwe, że pamięta dane nadawcy i wszystkie konta na które
    już dokonywał wpłat i w ten sposób po zidentyfikowaniu nadawcy i wpisaniu
    LK rachunku odbiorcy, podpowiada wprowadzony kiedyś wcześniej nr konta.
    W ten sposób kasjer akceptując podpowiedź może nawet nie zauważyć,
    że na blankiecie numer jest błędny ... ale napewno nie będzie szukał
    numeru konta odbiorcy w kodzie paskowym.

    Sławek, a co Ty wiesz o kob... tzn. systemach agencji wpłat? ;-P