  • Data: 2006-03-17 12:30:15
    Temat: Re: WPO Wroclaw - w sumie po czesci NTG...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3dd1.000000da.441a9fab@newsgate.onet.pl...

    > Nie,

    Oczywiscie, ze TAK

    > kod paskowy jest dozwolony wyłącznie w polu 'tytułem'

    Jesli jest dozwolony w polu "tytulem" to sprobuj zaplacic przez jakis bank
    internetowy i go wklep w pole "tytulem"...;-)

    > i nawet jeśli zawiera (bardzo wątpię) zdublowany nuer konta

    Zawiera

    > to żaden system nie potraktuje zawartości pola 'tytułem'
    > jako numeru konta, bo nie do tego jest ono przeznaczone.

    Znasz "system" agencji Elixir?
    Zdajesz sobie sprawe czym on sie rozni od interfejsu uzytkownika dowolnego
    banku?
    bez sensu pytam bo z powyzszego wynika ze nie...

    --
    Pozdrowienia
    ---