  • Data: 2011-02-05 09:10:17
    Temat: Re: Walka z długiem publicznym - drugi plan Balcerowicza ?
    Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Przepraszam...
    > Podejrzewałem, że odpowiadam idiocie ale myslałem, że to idiota mniejszego
    > kalibru.
    > Amen.

    Zobaczymy kto będzie idiotą jak przyjdzie spłacić długi...

    ile kolego masz lat 17/25? bardzo dobrze bo jeszcze za swojego życia poczujesz
    co to spłacać długi zaciągnięte przez bandę zdegenerowanych polityków, którzy
    zrobią wszystko by utrzymać się przy władzy.

    To tylko kwestia czasu jak podatki pójdą w górę, nastąpi inflacja zżerająca
    twoje marne oszczędności albo skokowa dewaluacja pieniądza.

    Już dziś Panowie w tv pokazują jak przyrządzić najtańszy obiad w Niemczech za
    5 euro. Jutro okaże się ze i 10 euro nie wystarczy. A ty obrzucaj kalumniami
    logicznie myślących i ciesz się, że rządzą nami rozbójnicy w stylu Bena
    Bernake a szybko zapłaczesz...