  • Data: 2010-02-06 10:00:10
    Temat: Re: Walutomat a autodealing Aliora - porównanie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hkj6j0$faf$2@inews.gazeta.pl...

    > Odpowiem zbiorczo wszystkim. Nie chodzi mi o jakieś spekulacje, bo tutaj
    > wiadomo, że jak jest skok waluty np. jak ostatnio USD z 2,83 wybił na
    > 3,00 to wiadomo, że będą tylko sprzedawać a kupi ten, który nie ma innego
    > wyjścia, tudzież ten co lubi łapać spadające noże.
    > Ja walutomat widzę jako zakupienie niedużej ilości waluty przy okazji
    > jakiegoś wyjazdu zagranicznego. Chciałem porównać z autodealingiem, żeby
    > mieć też odniesienie do Polbanku, bo kursy są zbiżone, przynajmniej z
    > moich obserwacji tak wynika.

    Malo jest osob, ktore korzystaja z autodealingu w Aliorze i wypowiadaja sie
    o tym na grupie. Kiedys ktos podawal kursy z tego autodealingu na grupie i
    nie wygladaly najgorzej w stosunku do ceny rynkowej. szkoda, ze nie mowia w
    Aliorze jaki faktycznie jest spread od ceny na rynku.
    Trzeba jednak pamietac, ze dla indywidualnych jest to 5tys waluty do wymiany
    no i trzeba placic 7zl/mies. za te usluge.
    Przymierzam sie do tego autodealingu, ale na razie kursy na rynku sa za
    niskie zeby sprzedawac walute i za wysokie, zeby juz zaczac kupowac.
    Mysle, ze w miesiacach letnich jak nic szczegolnego sie nie wydarzy na
    swiecie, to PLN pojdzie ostro w gore i bedzie mozna troche waluty zakupic i
    uruchomic ten autodealing.