  • Data: 2009-07-31 13:04:47
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: mmeissner <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm... Nie podejmuję z zasady polemik niemerytorycznych z ludzmi
    twego pokroju, ale tym razem zrobie wyjatek, bo jestes wyjątkowy
    dupek. Po pierwsze - ja nie zarzucałbym nikomu kłamstwa ani
    mitomaństwa, zanim nie będę pewien, bo można się nagle zdrowo
    przejechać, np. spotykając kiedyś. Po drugie - założę się że jesteś
    biednym frustratem, czyli nazlezysz go grupy tzw. "Polack",
    pracującym w USA ciężko przy azbeście, na śmieciarce czy kryjąc dachy,
    a twoje ciężko zaoszczędzone w 10 lat 100 tys USD ulokowałeś na
    giełdzie i rzniesz bogacza :-( Teraz drzysz o nie, więc mój post o
    spadkach cię rozdrażnił. Mam propozycję - wyślij mi ksero dowodu
    rejestracyjnego samochodu, którym jeździsz, a ja zrobie to samo. ;-)
    Zobaczymy, kto tu mitoman. No i byloby fajnie , jakbyś zechciał
    odpwiedzieć w poprawnym angielskim. ;-) Znasz wiecej niz 1000 słów???

    MM