  • Data: 2009-07-31 15:04:38
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: "Virck" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mmeissner" <m...@g...com> wrote in message
    news:faa08bc9-62c6-4084-99f5-a4dfddc18c15@32g2000yqj
    .googlegroups.com...
    Hmmm... Nie podejmuję z zasady polemik niemerytorycznych z ludzmi
    twego pokroju, ale tym razem zrobie wyjatek, bo jestes wyjątkowy
    dupek. Po pierwsze - ja nie zarzucałbym nikomu kłamstwa ani
    mitomaństwa, zanim nie będę pewien, bo można się nagle zdrowo
    przejechać, np. spotykając kiedyś. Po drugie - założę się że jesteś
    biednym frustratem, czyli nazlezysz go grupy tzw. "Polack",
    pracującym w USA ciężko przy azbeście, na śmieciarce czy kryjąc dachy,
    a twoje ciężko zaoszczędzone w 10 lat 100 tys USD ulokowałeś na
    giełdzie i rzniesz bogacza :-( Teraz drzysz o nie, więc mój post o
    spadkach cię rozdrażnił. Mam propozycję - wyślij mi ksero dowodu
    rejestracyjnego samochodu, którym jeździsz, a ja zrobie to samo. ;-)
    Zobaczymy, kto tu mitoman. No i byloby fajnie , jakbyś zechciał
    odpwiedzieć w poprawnym angielskim. ;-) Znasz wiecej niz 1000 słów???

    Przeswietliles mnie wybitnie...Dla ciebie kazdy Polak w USA pracuje przy
    azbescie i jest mocno sfrustrowany...Do tego zajrzales na moje konta i juz
    wiesz, ze jestem biedny i mam tylko 100K....A na koniec jako typowy tepy
    Polack z Polski chcesz mi sie pochwalic swoim samochodem....Zaiste jezeli to
    jest jedyny wyznacznik twojej pozycji spolecznej to moge ci napisac, ze
    jestes wybitny jerk....Nie odpowiem ci w angielskim bo musialbys siedziec ze
    slownikiem i tlumaczyc slowo po slowie, a slow ktory bym uzyl nie drukuja
    zazwyczaj w slowniku polsko-angielskim....A twoje prognozy mam w dupie, bo
    jestes tylko jednym z wielu smieci, ktorych prognozy nie maja nic wspolnego
    z rzeczywistoscia i jesienia sie tu nawet nie pojawisz aby przeprosisz....