  • Data: 2005-04-24 12:47:04
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GieTeGie" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d4g3ga$5u8$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak to się ma do ładowania/rozładowania eKart mBanku? Przecież nawet jak
    > ktoś mi ukradnie numer eKarty to jak wypłaci cokolwiek jeżeli taka karta
    > będzie załadowana na 0 zł?

    Niedawno czytalam na tej grupie o kims, kto kuowal bilet lotniczy za pomoca
    eKarty. Zrobil jakis blad i musial doplacic cod do tego biletu. Okazalo sie,
    ze firma lotnicza zalatwila to w taki sposob, ze najpierw pobrali pieniadze
    za pierwszy bilet, potem za calosc drugiego i problem byl ze zwrotem tej
    pierwszej kwoty. Karta byla zaladowana na wartosc 1 biletu z ogonkiem. Pani
    w mBanku tlumaczyla, ze transakcje sa realizowane do wysykosci salda na
    koncie, nie wysokosci zaladowania karty.

    Moglo mi sie cos pomerdac w kwestii przebiegu transakcji i reklamacji, ale
    pamietam, ze wysokosc srodkow na karcie nie miala znaczenia. Pociagneli z
    konta i juz.

    Ciekawa jestem, czy to jednostkowy przypadek, czy regula. Sama szukam karty
    do platnosci w necie (mam tylko Electron), a KK mi sie nie usmiecha, wiec
    zastanawialam sie na eKarta. Teraz amm pewne watpliwosci, a poza tym zdaje
    sie ze nie mozna dostac eKarty bez konta w mBanku. Trzecie konto, to chyba
    zbyt wiele jak dla mnie (mam w PKO SA i w Nordei).

    Pozdrawiam
    parrot