  • Data: 2009-06-21 22:34:09
    Temat: Re: Wasze typy - MWIG40 i SWIG80
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iktorn wrote:

    > Analiza porównawcza spółek z branży, zdrowy akcjonariat, nie bez
    > znaczenia w kolejnym raporcie może być stan posiadania akcji pewnych
    > spółek w portfelu przez Almę.

    A jaki to jest zdrowy akcjonariat?

    > A Jankowi Antywskaźnikowi przypominam proponowanie Vistuli jak stała
    > zdaje się po ok. 1.3zł a w nią nie wierzył ;-)
    >
    > Alma to oczywiście inny przypadek niż Vistula - normalna spółka
    > nienormalnie przeceniona, w sprzyjających okolicznościach ma spory
    > potencjał, jak szeroki rynek padnie to i na niej cudów nie będzie.

    Hm no dobra, ale w sumie co tą spółkę wyróżnia tak na pierwszy rzut oka? Po
    czym szukać? Masa jest spółek o niskim C/Z przynoszących dochód, tutaj mamy
    właściwie wahania w kolejnych raportach, raz jest dochód, raz strata i
    właściwie jak szukałem początkującym okiem kandydatów, to ta zupełnie nie
    wpadła mi w oko :)