eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Mon, 03 Dec 2012 21:38:40 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <k9j2ka$9t9$1@dont-email.me>
    References: <d...@g...com>
    <k9j1ku$72g$1@news.icpnet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 3 Dec 2012 20:38:35 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="a4a54f8d848e9b1fe6c505b2f3902b94";
    logging-data="10153";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+g6iMJ8K+H/AVYfoQKG0ww"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <k9j1ku$72g$1@news.icpnet.pl>
    Cancel-Lock: sha1:T0aUgao2Xr1ZJHZLsY53Y330KfE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583795
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-03 21:21, RobertS pisze:
    > W dniu 2012-12-03 21:18, Anbu pisze:
    >> Moja mama ( ok 80 lat) wybrała się ostatnio do Reala.
    >> Okazało się, że przy okazji wyrabiania karty "payback" podsunięto
    >> mamie do podpisu również umowę o kartę kredytową.
    >
    > IMHO nie ma sensu składać reklamacji, wysyłać pism itp...co chcecie
    > osiągnąć? nikt pracownika do odpowiedzialności nie pociągnie, gdyż
    > pewnie miał takie wytyczne (realizacja targetu sprzedażowego)
    > ponieśliście jakieś wymierne straty?

    Anbu fajnie, że w porę udało się zareagować i odstąpić od umowy! Możesz
    złożyć skargę na działanie banku do KNF:
    https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp

    Robert, a czy wyrabianie limitów sprzedażowych jest w jakimkolwiek
    stopniu usprawiedliwieniem wciskania KK osobom, które przyszły po kartę
    do programu lojalnościowego? Zdecydowanie nie! Takie osoby z racji
    swojego wieku są podatne na manipulację i bombardowane informacjami mogą
    mieć problem z szybkim rozróżnieniem karty rabatowej od karty kredytowej
    oraz dokumentów, które im się daje do podpisu. Rozumiem, że też musisz
    sprzedawać tyle ile centrala sobie życzy, bez względu na wszystko (także
    własne sumienie?), ale fajnie jakbyś w tym wypadku nie bronił kolegi po
    fachu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1