eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Data: 2012-12-04 11:02:13
    Temat: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:71a43494-3c23-485c-9313-969247c5c31a@m13g2000vb
    d.googlegroups.com...

    > Wybacz, ale bez ubezwlasnowolnienia danej osoby raczej nie
    > zapobiegniesz skutkom mylnych decyzji starszych osob.

    Wydawało mi się, że w wątku nie chodzi o podjętą świadomie decyzję tylko o
    wciśnięty dodatkowy produkt. Według mnie wciskający powinien dysponować nie
    budzącym wątpliwości dowodem, że jego ofiara decyzję podjęła w pełni
    świadomie (podpis 80-latka na zapisanym maczkiem druku nie uważam za taki
    dowód).
    Brak takiego dowodu powinien powodować z definicji nieskuteczność takiego
    wciśnięcia bez względu na to kiedy rodzina starszej (lub chorej) osoby się
    zorientuje.
    Wszelkie koszty powstałe wskutek takiego wciśnięcia (+ jakieś odszkodowanie
    za zmarnowany czas) powinien ponosić wciskający.

    > Kwestia nie w prawie a w moralnosci.

    Kraść/ nie kraść to też problem moralny, a jednak prawo się nim zajmuje.
    P.G.