eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Mon, 03 Dec 2012 21:46:56 +0100

    > Robert, a czy wyrabianie limitów sprzedażowych jest w jakimkolwiek
    > stopniu usprawiedliwieniem wciskania KK osobom, które przyszły po kartę
    > do programu lojalnościowego? Zdecydowanie nie! Takie osoby z racji
    > swojego wieku są podatne na manipulację i bombardowane informacjami mogą
    > mieć problem z szybkim rozróżnieniem karty rabatowej od karty kredytowej
    > oraz dokumentów, które im się daje do podpisu. Rozumiem, że też musisz
    > sprzedawać tyle ile centrala sobie życzy, bez względu na wszystko (także
    > własne sumienie?), ale fajnie jakbyś w tym wypadku nie bronił kolegi po
> [...]

    NIE jest, to jest naganne! To chyba oczywiste, ale nie widzę sensu, aby
    kruszyć kopie, bo praktycznie temu sprzedawcy NIC nie można zrobić.
    Oczywiście można pisać pisma, skargi itp...ale na końcu wyjdzie, że
    klient podpisał i koniec.

    Nie mam zamiaru tutaj nikogo bronić, bo ewidentnie sprzedawca postąpić
    źle, ale czy nie szkoda nerwów na jakiekolwiek działania? Co innego,
    gdyby można było wykazać jakieś wymierne straty, a w powyższym przypadku
    zadziałał "zawór bezpieczeństwa". Klient został wprowadzony w błąd, w
    domu zrozumiał, że go oszukano i z karty zrezygnował czyli tak jak miało
    to zadziałać...

    Oczywiście można napisać do arbitra, poinformować UOKiK, napisać do
    gazet lub tv itp...tylko co to da?

    Można pójść i co najwyżej zrobić mega awanturę temu pracownikowi i to na
    sali wśród klientów (szybko się nie pozbiera) + mieć satysfakcję, że się
    na kimś wyładowaliśmy!

    Zwyczajnie jestem realistą i nie mam zamiaru nikogo wybielać!!!
    --
    pozdrawiam
    RobertS