  • Data: 2006-03-29 20:31:22
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego - mbank.
    Od: "Ptasiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, tak. Banki nie chca isc na taki uklad ze po zakupie nowego
    > sprzedajesz stare mieszkanie i gotowke uzywasz na splate reszty wartosci
    > nowego lub nadplate kredytu.

    Wszystkieeeee?
    Sie umówily tak, czy co?
    Co ich obchodzi czy ja mam ten wkład w gotówce, w akcjach, w mieszkaniu czy
    w złocie???
    Chce kredyt na połowe mieszkania i już!
    Rozumiem, że jest tak:
    1) Podpisuję umowę przedwstępną z developerem, gdzie jest wyszczególniony
    harmonogram wpłat (np. 4 transze).
    2) Wpłacam pierwsze 2 transze na konto developera ze swoich środków
    3) Idę do banku i bank mi pożycza kasę na 2 następne transze.

    I wtedy liczy się, że mam wkład własny, tak?

    A jesli mam te kase "w mieszkaniu" to co?
    1) Podpisuję umowę przedwstępną z developerem, gdzie jest wyszczególniony
    harmonogram wpłat (np. 4 transze).
    2) Idę do banku i bank pożycza mi kasę na całe mieszkanie (4 transze)
    3) Bank wypłaca developerowi wszystkie 4 transze.
    4) Bank łaskawie przyjmuje ode mnie kasę za sprzedane mieszkanie i zmniejsza
    w ten sposób kredyt.

    A co jeśli uda mi się (na to liczę) sprzedać mieszkanie (i dostać gotówkę)
    przed terminem wpłaty ostatnich 2 transz?
    A zdarza się, że developer bierze w rozliczeniu stare mieszkanie wtedy chyba
    nie mam wkładu równego "zero"???

    Pzdr
    Ptasiek