  • Data: 2004-02-07 00:59:14
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:bvrgmt$r49$1@news.onet.pl...

    > Zobaczymy - nie wydaje mi sie, zeby w tej chwili uciekali zyskowni
    klienci.
    > Ucieka drobnica. A tej lepiej pozbyc sie, skuoiajac sie na produktach, z
    > ktorych chcac nie chcac i tak skorzystaja jak beda mieli kase :)

    masz małą wiedzę, choć może dużą o życiu - wiec posłuchaj. Klient z dużą
    kasą to zazwyczaj klient z lokatami (czytaj dobry klient), klient bez osadu
    na koncie to potencjalny kredytobiorca (czytaj najbardziej dochodowy
    klient). To jest powód dla którego Banki trzymają i jedych i drugich, bo ich
    główny zysk generuje się poprzez skojarzenie obu grup (lokaty <-> kredyty).
    Przy okazji jeszcze spadają jakieś pieniądze za płatności kartowe, ale one
    są na pokrycie tych usług za które Banki płacą....